بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری نوا و سیما، گزارش پیام های مردمی درون سامانه های ۱۳۷ و اقدامات انجام شده شهرداری تهران برای ارامش فرآیندها در سال ۱۳۹۸ منتشر شد.

سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در سال گذشته بیش از دو میلیون و ۱۲۷ هزار و ۷۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که نسبت بوسیله بازه مشابه سال گذشته ۱.۸ درصد افزایش داشته است. نیز از مجموع این تماس ها حدود یک میلیون و ۳۴۰ هزاره درخواست داخل سامانه ثبت شده که نسبت بوسیله سال ۱۳۹۷ با اضافه ۱۱.۳ درصدی همراه بوده است.

بیش از ۷۰ درصد التماس ها و مطالبات شهروندان تهرانی در این سامانه مربوط بوسیله حوزه خدمات شهری بوده و حوزه های فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، حمل و نقل و ترافیک و اجتماعی و فرهنگی به زیبایی تو رتبه های بعدی راحتی پژمان اند.

١٠ موضوع پر درخواست شهروندان درون سال گذشته، به تزیین عبارتند از: نظافت معابر، سدمعبر دستفروشان، آلودگی صوتی، لایروبی جوی، لکه گیری آسفالت، نصب خرمن زباله، جمع آوری خاشاک و سرشاخه، تاسیس و ساز غیرمجاز، دفع جوندگان و حیوانات موذی و نگهداشت بوستان ها.

بیش از ۹۹ درصد درخواست های شهروندان تو سال گذشته مختومه شده اند که از این مقیاس ۶۵ درصد درخواست ها بوسیله انجام روان و امکان اجرایی شدن ۳۵ درصد از درخواست ها حیات نداشته است. نیز زمان پاسخگویی به پیام ها نسبت به سال ۱۳۹۷، هشت شایسته کردن سریع تر شده است.

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها