فناوری سوپاپ هوشمند کمینه کان (Camcon) با حذف میل سوپاپ و جایگزینی آن با عملگرهای الکتریکی امکان نظارت طولانی و دقیق به خشکی امدن میزان هوای ورودی به پیشرانه را فراهم می درنگ. این همکاری نوپا تو ابتدا با تمرکز کنار ترقی ی این فناوری برای استفاده در خودروهای سدان و خانوادگی کار خویشتن را آغاز کرد؛ اما در طول این مسیر، با تغییرجهت قصد دارد فناوری نوظهور خود را بوسیله پیشرانه های دیزلی بااطلاع یواش.مقاله ی مرتبط:فناوری سوپاپ برقی

درون سال ۲۰۱۸، تمرکز کم کان بر توسعه ی سوپاپ هوشمند برای کاربرد تو پیشرانه ی خودروهای سواری معطوف بود. شعار این شریک شدن از به کارگیری فناوری جدید اعمال کنترل لحظه ای و دقیق بر میزان باز و بسته شدن سوپاپ های ورود و در رو محیط در پیشرانه بود که می توانست سبب بهبود کارایی و کاهش سرایت گازهای گلخانه ای شود. براساس ارزیابی های کم کان، مزایای فناوری متاخر سوپاپ الکتریکی به حدی بود که می توانست دیدن خودروسازان بزرگ را به خود دعوت یواش.

با ظهور خودروهای الکتریکی و هیبریدی و هیدروژنی آینده ی مصرف از فناوری های جدید داخل پیشرانه های بنزینی به سربزرگی افتاد و فضای دنیای خودروسازی بوسیله لفظ استقبال از خودروهای الکتریکی تحول یافت. به علاوه، استفاده از سوپاپ الکتریکی و ایجاد تنظیمات بهینه روی آن موجب شد طیف وسیعی از متغیرهای مهندسی دراختیار مهندسان استراحت گیرد. تعدد متغیرها نظیر دما و سرعت و وضعیت کارکرد پیشرانه به معنای درنظرگرفتن سناریوهای بی شمار بخاطر وارسی حالات مختلف عملکرد سوپاپ ها است. همچنین، توجه بنیادی ی استعمال کنندگان بوسیله امکانات رفاهی درکنار سایر عوامل ذکرشده دست بوسیله دست اندوه داد تا پروژه ی انقلابی کم کان با شاق مواجه شود و این شرکت نتواند دیدن خودروسازان بزرگ را جلب درنگ.



انقراض اولیه ی کم کان باعث نشد این مشارکت نوپا دست از تلاش برای تحقق رؤیاهایش بردارد. این مشارکت با تغییر استراتژی خود، به طورهم زمان در سه مرزوبوم ی متنوع مبتلا فعالیت است. اولین زمینه ی فعالیت این باهم اتحاد کردن ساخت کیت های آماده بخاطر پیشرانه های تحقیقاتی تک سیلندر است که می تواند سناریوهای مختلف مهندسی را متشابه سازی کند. داخل دومین عرصه و با ظهور جدی خودروهای الکتریکی سبک، کمتر کان توجه خویشتن را برای ادخال به عرصه ی پیشرانه های دیزلی معطوف کرده است و مشیت دارد از فناوری سوپاپ الکتریکی در خودروهای سنگین نصیب ببرد. به عنوان ثالث بنیاد ی فعالیت، کم کان با تشکیل گروهی از متخصصان هوش مصنوعی سرود دارد فناوری سوپاپ الکتریکی را با هوش مصنوعی و پرورش ماشین تلفیق یواش تا روند کالیبراسیون سوپاپ ها با سرعت و مداقه بیشتری اجرا شود.کیت های سوپاپ برای پیشرانه های تحقیقاتی

کم کان پس از ناکامی حاصل از تغییر روانی صنعت خودروسازی، تلاش کرد محصولات خود را بوسیله شکلی دیگر دراختیار خودروسازان استراحت دهد. این شرکت با تولید کیت سوپاپ الکتریکی برای پیشرانه های تک سیلندر تحقیقاتی که کاربرد عریض ای در واحدهای تحقیق و توسعه ی خودروسازان دارد، تلاش می کند حجم های این فناوری جدید را به نمایش بگذارد.



با استفاده از این فناوری درون مراحل اولیه ی طراحی پیشرانه، می نبوغ الگوی بازو ودیعه شدن سوپاپ ها را دگرگونی داد و به جای فرایند زمان بر و خسته کننده ی تعویض میل سوپاپ (اشتیاق بادامک) و باز و بسته کردن پیشرانه، کاربرد از صدای زیر مردانه سوپاپ های مختلف را عزب با فشردن یک تکمه مثل سازی کرد. درون حال حاضر، کم کان فیروز شده فناوری جدید خود را در آزمایشگاه یکی از غول های خودروسازی مخبر و سفارش هایی برای تجهیز دیگر آزمایشگاه ها شهود یواش.کنترل هوشمند سوپاپ برای خودروهای دیزلی وزین

بعد از تبدیل رویه ی کمینه کان، زمانی که این مشارکت به قفا مشتری برای فناوری خود بود، مسئولان این مشارکت مخبر شدند بیشتر درخواست ها را سازندگان خودروهای سنگین داده اند. مارک گاستیک (Mark Gostick)، مدیر بازاریابی کمتر کان، گفته است این شرکت درون ابتدا هیچ ایده ای برای به کارگیری فناوری سوپاپ های الکتریکی تو خودروهای سنگین دیزلی نداشت و آن ها تا اینکه به این موضوع تامل غصه نکرده بودند. با این حال، پس از دریافت درخواست های مجدد آن ها، متوجه شدند صنعت خودروهای سنگین حاجت بیشتری بوسیله این فناوری دارد.

سازندگان خودروهای سنگین محکم مانند سازندگان خودروهای خانوادگی زیرفشار دایره های استاندارد برای کاهش تولید آلاینده ها بسان گازهای کربن دی اکسید و NOX و ذرات معلق اند. بوسیله همین دلیل، شرکت ها مجبورند با استفاده از کاتالیزورها و سایر راه های موجود گازهای خروجی از اگزوز را تصفیه کنند که این امر سبب افزایش بی شمار خرج و افزایش وزن و کاهش فضا در خودروها می شود.

کم کان مدعی است با کاربرد از فناوری IVT داخل خودروهای دیزلی می نبوغ تا حد یدکی ظرفیت و پیمانه کاتالیزورها و داخل پی آن خرج های تاسیس پیشرانه های دیزلی بزرگ را کاهش داد. با استفاده از کنترل هوشمند سوپاپ در پیشرانه می نبوغ دمای راندمان کاتالیزورها را کنترل کرد و درنتیجه، دمای کاری این تجهیزات را در جزء بزرگی از زمان های رانندگی در محدوده ی بهترین حفظ کردن کرد. اگرچه IVT نمی تواند جهت حذف طاسی کاتالیزور شود، می تواند معادل و اندازه ی این تجهیزات را تا کمیت زیادی کاهش دهد.



علاوه براین، کمینه کان باور دارد با استفاده از فناوری سوپاپ هوشمند دیگر به برگ مربوط به ترمز پیشرانه نیازی نیست که تو خودروهای سنگین و اتوبوس ها مصرف می شود؛ زیرا فناوری یادشده می تواند با حذف این ترمز حدود ۱۷۰ کیلوگرم از وزن خودرو بکاهد و درنتیجه ی تمام کاهش وزن ها با استفاده از فناوری اندک کان، مصرف بنزین تا حد زیادی کاهش می یابد.

مارک گاستیک متقی است توانایی کاهش مصرف سوخت در خودروهای وزین بوسیله واسطه ی استفاده از فناوری IVT کمتر از خودروهای سبک و موتور است؛ اما این فناوری قادر است حدودا ۵ درصد از مصرف سوخت خودروهای دیزلی بکاهد. هر خودرو سنگین درون طول عمر مفیدش حدود یک میلیون یورو هزینه ی بنزین خواهد داشت و با در دید گرفتن این منبع می توان به میزان ارزشمندی کاهش ۵ درصدی داخل مصرف سوخت پی برد. به عقیده ی کمکان، این شرکت هنوزهم می تواند سیاق خود را به راسته خودروهای سواری بازکند؛ ولی با توجه به این حقیقت که تولید خودروهای سنگین الکتریکی درون آینده ی نزدیک بعید است، این باهم اتحاد کردن راسته خودروهای سنگین را دوست داشتنی تر یافته است.سرمایه گذاری درون ادراک مصنوعی

دستیابی به طولانی مزایای کاربرد از سوپاپ های الکتریکی و اعمال کنترل کامل پهلو آن ها کاری بسیار دشوار و پیچیده است. بوسیله طورکلی، سه موضوع در فرایند کنترل سوپاپ ها مطرح است: زمان باز شدن و میزان بالاآمدن و زمان بسته شدن. بخاطر به حداکثر رساندن بازدهی پیشرانه و کاهش حداکثری نمونه استعمال سوخت و تولید آلاینده ها باید در تمام سرعت ها و شرایط دمایی و کاری پیشرانه این سه گانه عامل را مدنظر فراغت داد و با بررسی نکته سنج خروجی ها بوسیله تنظیمات بهینه دست یافت. این فقره میسر بوسیله نظر می رسد؛ اما زمان و انرژی و دقت بسیار زیادی لازم دارد.

علاوه بر آنچه گفته شد، باید متغیرهای دیگر نظیر مصرف از دو استوانه بخاطر کاهش مصرف بنزین در ترافیک ها و کنترل دمای پیشرانه و تنظیمات سیستم ناوبری بخاطر تشخیص تقدم به سرود کاهش پراکندن گاز کربن مونواکسید در هوا های شهری یا کربن دی اکسید تو محیط های غیرشهری را نیز در رویت گرفت. برهمین مبنا، کمتر کان استعمال از یواش افزاری با اتکا بر هوش تقلبی را کم ارزش ترین راه برای دستیابی بوسیله بهینه ترین حالت عملکرد سوپاپ های هوشمند یافته است. به باور ی این شرکت، هوش بدلی می تواند سرعت کالیبراسیون را تا حد یدکی افزایش دهد و خروجی سناریوهای مختلف را بهبود بخشد.



مهندسان کم کان معتقدند با استفاده از ادراک مصنوعی و شبکه ی عصبی می توان فناوری سوپاپ الکتریکی را به عارض دیجیتال کنترل کرد. با مصرف از این فناوری، کنترل معیار پاشش بنزین و ادخال فضا به محفظه ی احتراق به عارض دیجیتالی امکان پذیر است. تحصیل ماشین مهندسان را قادر می سازد عاری صرف زمان کامل بخاطر آزمایش شرایط متنوع به حالت بهینه ی کارکرد پیشرانه دست یابند و در مراحل پایانی با تجهیز خودرو بوسیله فناوری پرورش ماشین، کارکرد بهترین ی پیشرانه داخل هر حالتی وجهه خواهد شد. کم کان برای دستیابی بوسیله این کمال مطلوب و طراحی درنگ وسایل خاص برای کنترل سوپاپ ها بوسیله منابع مالی زیادی نیاز دارد و احتمالا در آینده بیشتر به نشانی شرکت بطی ء افزارمحور شناخته خواهد شد.

شرکت کم کان قصد دارد تولید سخت افزار سوپاپ ها را از تحدید خارج بطی ء و بوسیله تولیدکنندگان مطمئن اذن دهد با تولید متراکم سوپاپ های الکتریکی دنیای خودروسازی را متحول کنند و اندک کان با ترقی ی کند وسایل دیجیتال بخاطر کالیبراسیون دقیق سوپاپ ها، نقش خود را در این دست خط پررنگ خیس خواهد کرد.بیشتر بخوانید:خودروی الکتریکی Xpeng P7 به زودی درون چین نمایش می شودفورد موستانگ کبرا هواپیما 1400 مخصوص مشق درگ رونمایی شدپورشه نسخه ارزان ارج تایکان را تولید می کنداولین تصاویر مفهومی از کراس اور برقی اسمارت منتشر شدمدل برقی MG5 استیت امسال داخل بریتانیا عرضه می شود

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها