فیاتS76 متعلق به دهه ی ۱۹۱۰ است و کاملا مشخصاتی متضاد با خودروهای کم حجم امروزی دارد. در زیر کاپوت این مدل، از پیشرانه ی چهار استوانه با حجم اتومبیل ۲۸.۴ لیتر استفاده شده است. در حقیقت، بهتر است بگوییم این خودرو تو ابتدا موتوری غول بدنه بوده که خودرویی به آن وصل شده است. مقاله های مرتبط:آلفارومئو 8C 2900B برترین خودروی کلاسیک درون کورسو الگانزا ۲۰۱۹ انتخاب شدبرجسته ترین خودروهای کلاسیک در حراجی RM Sotheby’s ایتالیا

در آن سال ها، این خودرو توانست رکورد سرعت ۱۸۷ کیلومتر بر روزگار را بشکند. البته، خودرو قبلا تو سال ۱۹۱۳ در بلژیک توانسته بود به حداکثر سرعت ۲۱۳ کیلومتر بر شایسته کردن نیز مشت پیدا کند؛ ولی از آنجا که برای ثبت رکورد سرعت خودرو باید بتواند در سطر رجعت همچنین بوسیله آن سرعت دست پیدا کند، فیات S76 نتوانست در مسیر رجعت به این سرعت برسد. از این رو، هیچگاه گاه رکورد سریع ترین خودرو زمان خود را ازآنِ خود نکرد. پیشرانه یبزرگ S76 می تواند ۲۹۰ اسب بخار غلبه تولید کند و بوسیله صندوق دنده ی چهارسرعته هموار شده است. 



معادل این خودرو ۱,۶۵۰ کیلوگرم است که بخاطر آن زمان حد زیادی است و جزو خودروهای سنگین معادل قرار می گیرد. این خودرو پس از دعوا جهانی اول لقمه تکه و بدون موتور بوسیله استرالیا ارسال شد، سپس، در آنجا خودرو مجدد ضابطه تیمار شد و پیشرانه ی Stutz درون آن استراحت دادند؛ اما خودرو درون سال ۱۹۲۰ سانحه شدیدی کرد.

مالک فعلی شاسی خودرو را در سال ۲۰۰۳ فروش و توانست پیشرانه را همچنین از خودرویی دیگر پیدا درنگ. مدخل هایی مثل رادیاتور و جسم و قوطی کنگره همچنین باید دوباره ساخته می شدند که برای این کار از تصاویر و نقشه های پا بر جا فیات استفاده شد. عاقبت فقره بازسازی خودرو در سال ۲۰۱۴ به فرجام رسید؛ ولی خودرو تا سال ۲۰۱۵ عملیاتی نشده وجود تا اینکه داخل آن سال در جشنواره سرعت گودوود حضور نمودار کرد.

 بیشتر بخوانید:پیشرانه جدید هیوندای حاضر بوسیله فناوری CVVD معرفی شداحتمال جریمه سنگین آلایندگی بخاطر فولکس واگن و فیات کرایسلرنگاهی عمیق به خودروهای اسپرت نیسان؛ GT-R، سری Z و سیلویانگاهی عمیق به استاندارد های متنوع نسل اول فورد موستانگنگاهی کوتاه بوسیله استون مارتین DB6 ولانته برقی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها