میتسوبیشی برای سال ۲۰۱۹ غرض به فیس لیفت و به روزرسانی پیکاپتریتون (Triton) گرفت. در میزان جدید این خودرو می توان نمای معنوی مانند دیگر محصولات میتسوبیشیو حجم گسترده ای از کروم در جلوی خودرو را مشاهده کرد. در عین حال، میتسوبیشی تریتون GLS در مدل ۲۰۱۹ خویشتن دارای بها مناسبی همچنین است که موقعیت آن را دربرابر رقبا بهبود می بخشد.



مدل GLS تریتون یک تیپ پایین تر از استاندارد مجهز GLS پریمیوم است. این معیار با مقدار ۳۲ هزاره دلار داخل بازار عرضه می شود ولی از نظر ظاهری با مدل پریمیوم فرقی ندارد و نمی توان از نمای بیرونی، این دو مدل را از هم تشخیص داد. تغییرات در مدل جدید تریتون شامل نمای قشری جدید در جلو و عقب، سیستم تعلیق و سرنوشت های متخصص هستند. از دید قدرت خروجی موتور ۲.۴ لیتری توربو دیزل تریتون بهترین درون این کلاس نیست ولی مشخصات برازنده قبولی دارد.



پیشرانه ۴ سیلندر توربودیزل این خودرو می تواند ۱۷۸ اسب بخار غلبه و ۴۳۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. گرچه این مشخصات همچنین اصلا بد ازاله و کافی به نظر می رسد ولی گشتاور موتور میتسوبیشی در دور ۲۵۰۰ دور به حداکثر مدل خود می رسد که برای یک خودروی باری مقداری م است؛ بوسیله این معنی که بخاطر دستیابی به حداکثر کارایی اتومبیل باید دور اتومبیل را بالاتر برد. داخل مدل متاخر مجری دنده ۵ سرعته دستی جای خود را بوسیله یک مدل ی ۶ سرعته ی خودکار داده است.



گرچه میتسوبیشی تریتون از همان موتور سابق خود مصرف می کند ولی میتسوبیشی تقلا کرده تا این خودرو را ارتقاء دهد، برای مثال سواری مدل ۲۰۱۹ در جاده بسیار یواش مرطوب از میزان سابق است. از دیدن عایق بندی همچنین تریتون جدید ترفیع کرده است و صدای سواری کمتر به در کابین تاثیر می بطی ء. البته اگر دور موتور را بالا جوی صدای قابل توجهی از موتور دیزلی این خودرو به شنوایی خواهد رسید.



قرین مدل درفش دار GLS پریمیوم، داخل مدل GLS همچنین برگ ایمنی مناسبی نصب شده اند که شامل ۷ مغز کیسه هوا، صندلی های عقب ایزوفیکس با قابلیت نصب صندلی کودک، سیستم هشدار خال کور، رادار بین خطوط و سیستم هشدار وجود خودرو در ظهر می شوند.

نیز میتسوبیشی تریتون یکی از معدود پیکاپ های راسته است که به سیستم ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابران پیاده مهیا است. بوسیله جز میتسوبیشی، فقط مرسدس بنز X کلاس، سانگ یانگ موسو و فورد رنجر از این سیستم بهره مند هستند. میتسوبیشی یک فناوری جدید با نام Ultrasonic Misacceleration Mitigation را اندوه برای این خودرو توسعه داده است. در این سیستم، هنگامی که خودرو در حال حرکت با سرعت کم تر از ۱۰ کیلومتر بر زمانه باشد، در صورت امتیاز شی یا شخصی جلوی خودرو می تواند واکنش پدال گاز را محدود یواش.



از امکانات رفاهی میتسوبیشی تریتون GLS غم باید به مواردی چون رکاب های جانبی، تیغ های ایمنی دودی، آینه های تاشوی برقی، کفپوش، روکش چرمی فرمان، روکش چرمی قسمت قسمت کردن کنگره و ترمز دستی، چراغ ها و برف پاک کن خودکار، آینه ی وسط فتوکرومیک (مبهم شونده بوسیله صورت خودکار)، کروز کنترل و محدودکننده سرعت اشاره کرد.



داخل اتاقک این پیکاپ موارد دیگری چون روکش پارچه ای صندلی ها، سیستم تهویه ی دوگانه خودکار و خروجی سیستم تهویه روی سقف بخاطر سرنشینان عقب حیات دارد. خروجی سقفی، باد را بخاطر سرنشینان تعاقب می برد و جایگزین خروجی های مد تعاقب شده است. البته این ایده چندان جالب محو برای اینکه بوسیله نظر می رسد پیچیدگی آن بالاتر باشد و درضمن، هنگام روشن بودن تدبیر صدای نسبتا زیادی تولید می کند.



متاسفانه هیچ یک از تیپ های میتسوبیشی تریتون به سیستم رهیاب ماهواره ای فراهم نیستند، درون مبادله یک نمایشگر ۷ اینچی لمسی روی داشبورد وجود دارد و امکاناتی قرین اندروید اتو، اپل کارپلی، بلوتوث، پورت USB، ورودی HDMI و رادیوی دیجیتال را ارائه می دهد و دارای ۶ مغز بلندگو است.

شاید سیستم اطلاعات و سرگرمی میتسوبیشی چندان عالی نباشد ولی نسبت به سیستم های از رده بیرون مزدا BT-50 و تویوتا هایلوکس بهتر است. ظاهرا عزب جای خالی امکاناتی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، جهیز رهیاب ماهواره ای و سیستم ورود و استارت بدون کلید در این خودرو احساس می شود. در کابین تریتون نسبت به قبل تغییرات محدودی دارد و تغییرات بیشتر در بسرنوشت شوم دچار کردن اثر جزیی هستند تا مدل سازی. البته کنسول مرکزی مدل سازی جدیدی دارد.

مقاله های مرتبط:وانت میتسوبیشی L200 نمونه ۲۰۱۹ رونمایی شدنگاه عمیق بوسیله میتسوبیشی پاجیرو GLX مدل ۲۰۱۸

روی داشبورد از پلاستیک خشک استفاده شده؛ کاربرد از این مواد به منظور کاهش قیمت خودرو ادا شده است. اعتبار کلی اتاقک مقداری کمتر احساس می شود و به همین دلیل اگر سه سرنشین درون عقب سوار کنید، حتما دچار کمبود جا خواهند شد. اما دو سرنشین در صندلی عقب قرار کامل خواهند داشت. راننده می تواند حکم را در عمق و زاویه تنظیم کند که چنین چیزی در این کلاس خودرو یک مزیت است. روی فرمان تریتون کلیدهایی تعبیه شده اند که می نبوغ با مصرف از آن ها به سادگی جهیز صوتی و کروز کنترل را تنظیم کرد.



از میتسوبیشی تریتون مشابه هر وانت دیگری نباید امید زیادی در زمینه ی راحتی داشت و جهیز تعلیق در مواجهه با دست اندازها مقداری کوبش دارد. ولی اگر باری بوسیله وزن ۱۰۰ یا ۲۰۰ کیلوگرم در متعاقب خودرو قرار داشته باشد، کیفیت سواری مقداری بهبود ظاهر می یواش. سیستم تعلیق این میزان نسبت بوسیله قبل تغییری نکرده استو در جلو از نوع دوجناغی و درون عقب از نوع فنر شمش با پایه یک خرده است. البته کمک فنرهای ظهر دارای قطر بیشتری نسبت به قبل هستند تا روی کنترل عقب خودرو تاثیر مثبت داشته باشند.



فرمان میتسوبیشی تریتون نیز از نوع هیدرولیک است و خبری از فرمان برقی نیست. عملکرد فرمان کاملا معمولی و در سرعت های پایین مقداری وزین است ولی تو بزرگراه و با سرعت ثابت، حالتی پایدار و قابل قبول دارد. میتسوبیشی در نمونه جدید تریتون قوای فنی را نیز بدون تغییر نگه داشته است. سواری ۲.۴ لیتری ۴ ستون توربو دیزل این میزان ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۴۳۰ نیوتون متر گشتاور دارد و همان طور که تو ابتدا گفتیم، برای دستیابی به حداکثر گشتاور آن باید دور اتومبیل را مقداری بالاتر از حد معمول برد.



میانگین استفاده سوخت رسمی تریتون توسط سازنده ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر اطلاع دادن شده است ولی درون تست های مختلف، این مغز ۱۰.۲ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر به مشت آمد. جهیز چهارچرخ محرک نیز در این خودرو وجود دارد و می توان بین حالت های تک دیفرانسیل، دو دیفرانسیل معمولی و دو دیفرانسیل سنگین، یکی را انتخاب کرد. قرار دادن خودرو در حالت چهارچرخ محرک می تواند استعداد کنترل خودرو درون مسیرهای لغزنده را افزایش دهد.



میتسوبیشی تریتون می تواند باری بوسیله اندازه ۳۱۰۰ کیلوگرم را با خود یدک کشی کند؛ این در حالی است که بیشتر پیکاپ های این کلاس اقتدار یدک کشی تا ۳۵۰۰ کیلوگرم را دارند. توانایی باربری نیز در حد خوبی است و تریتون می تواند تا ۹۰۰ کیلوگرم وعده را داخل سرنوشت عقب خود محموله کند. میتسوبیشی مدعی حداکثر وزن قانونی ۵۸۸۵ کیلوگرم برای تریتون است و این یعنی می نبوغ حداکثر بار را روی خودرو راحتی رحم و پس ازآن حداکثر استاندارد یدک کشی را نیز انجام داد.



ضمانت نمونه میتسوبیشی برای این خودرو پنج ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر است اما در حال مجهز طرح ۷ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتر نیز نمایش می شود. عمل سرو ها در این خودرو هر ۱۲ ماه یا ۱۵ هزار کیلومتر است و هر سرویس از قلمرو استرالیا ۲۱۰ دلار هزینه دارد.



از امکانات اضافی تیپ GLS می نبوغ بوسیله پوشش پلاستیک قسمت وهله و ظل لوله ای آلومینیومی تقدیر وهله با ۶ عمه برای اتصال چفت رمز کرد. سرنوشت بار تریتون دارای طول ۱۵۲۰ میلی متر، جاه ۱۴۷۰ میلی متر است و ۴۷۵ میلی متر عمق دارد. اعتبار جای کود در محل برآمدگی گلگیرها به ۱۰۸۵ میلی متر کاهش پیدا می کند. درون انتها باید گفت که میتسوبیشی تریتون نسبت بوسیله مدل قبلی خویشتن کاملا پیشرفت کرده است و سازنده سعی کرده تا خودرویی باارزش، دربرابر بهای پرداختی تولید کند.بیشتر بخوانید:نگاهی عمیق به جیپ گلادیاتور نمونه ۲۰۲۰تویوتا توندرا با کارکرد بیش از ۱.۶ میلیون کیلومتر؛ کیفیت به معنی ژاپنیجیپ گلادیاتور تیونینگ هنسی با ۱۰۰۰ اسب بخار غلبه شناساندن شدنگاهی ژرف به پیکاپ جی ام سی سایکلون ۲۰۱۹شورولت کوروت و میتسوبیشی میراژ؛ مرگبارترین خودروهای راسته آمریکا

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها